PANDORUM

Německo/USA Sci-fi  horror  PANDORUM. Postprodukce a VFX realizované studiem  UPP. Přibližně půl roku intenzivní práce na projektu na poli highend texturingu a 3D mattepaintingu.


WORKING ROLE / WHAT I DID :

  • texture artist (texturing of environments, vehicles, props)
  • 3D mattepainter (set extensions, photo 3D reconstruction)
Pandorum byl dalším filmem, na kterém jsem pracoval ve studiu UPP. V případě práce na tomto projektu jsem byl úzce zaměřený na malbu/tvorbu digitálních povrchů a dotváření prostředí. Jedna z nejnáročnější prací bylo texturování stejnojmenné obří vesmírné lodě, na které pracovalo několik grafiků zároveň. Texturování lodi zahrnovalo všemožné typy map, kde kromě různých specular, dirt, metalic map byly i mapy pro zářící světla apod. Velké péče se také dostalo interiérové lokaci reaktoru, na které jsem spolupracoval s výjimečným digitálním umělcem Janem Kůrkou. Detailní až superdetailní textury a shadery nám zabrali více jak měsíc ladění. Dalšími zajímavými záběry, co se týče technologie, byl například velitelský můstek, kde jsem řešil 3D rekonstrukci prostředí pro dynamický nájezd kamery z kosmu. Sculptování/digitální modelování povrchu měsíce Enceladus byla zase náročná škola, co se týče koordinace spolupráce a práce s obřími daty. Nejen v rámci tohoto projektu jsem se také věnoval výuce texturovacího nástroje BodyPaint 3D. Některé ukázky můžete vidět v náhledech níže. Na samotném projektu jsem pracoval něco přes půl roku.

USED TECHNIQUES :
 3D graphics
 digital painting
 creative retouching  photomontage cgi
CREDITS (WORKING ROLE) :
SENIOR - TEXTURE ARTIST / 3D MATTEPAINTER / 3D GENERALIST Jan Brukner
 MOVIE  STUDIO PRODUCTION  DATE
 "SEASON OF THE WICH"
 UNIVERSAL PRODUCTION PARTNERS (UPP)
 Relativity media / Atlas Entertainment
 2009